اوقات تلخ







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





تو را به اندازه تمام كساني كه نشناخته ام دوست دارم.تو را به جاي تمام روزگاراني كه نمي زيسته ام دوست دارم.تو را براي خاطر طراوت نخستين گل ها،براي خاطر دوست داشتن دوست مي دارم.تو را به جاي تمام كساني كه دوست نداشته ام دوست مي دارم...



تو را همين گونه كه هستي دوست دارم،تلخي هاي تو شيريني خاصي به لحظه هايم مي دهد آسوده باش نازنينم!من خريدار اخم هاي تو نيز هستم!...



تو رفتي..پشت سر اما،نگاه من،صداي بي صداي من،و آن حس لطيف نقره اي رنگم،چه آرام و غريب و سرد پرپر شد.



تو زندگي ات بارون نباش كه فكر كنن با منت خودت رو به شيشه مي كوبي ابر باش تا منتظرت باشن كه بباري.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط در 18:8 | |