اوقات تلخ







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





 درياي شوذانگيز چشمانت چه زيباست آنجا كه ياد دل به دريا زد همين جاست.



دستت به دست ديگري،از اين گذشته كار من،اما نمي دانم چرا دارم حسادت مي كنم؟!



دل آدم ها به اندازه ي حرفاشون بزرگ نيست ولي حرفي كه از ته دل باشه مي تونه آدم بزرگي بسازه.



دلتنگم و ديدار تو درمان من است بي رنگ رخت زمانه زندان من است.



دل را دوست دارم چون جايگاه محبت است،محت را دوست دارم چون در تو جاريست و تو را دوست دارم به خاطر محبتت


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط در 19:6 | |