اوقات تلخ







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





دلتنگي

 در دل آتش نشستن كار آساني نبود،راه را بر اشك بستن كاد آساني نبود،با غروري هم قد و بالاي بام آسمان،بارها در خود شكستن كار آساني نبود.

نگاه ساكت باران به روي صورتم در دانه مي لغزد ولي!!ياران نمي دانند كه من دريايي از دردم،به ظاهر گرچه مي خندم ولي اندر سكوتي تلخ مي گريم.

بلندي شب يلداي من باش،طلوع روشن فرداي من باش ولي فردا خدا داند كجايي،همين حالا همين حالاي من باش.

تنهايم!!بي سرزمين تر از باد،من هستم و ديوار بلند تنهايي،من هستم و شبهاي يخ زده خيابان،اي كاش شبي باز به ديدار چشمان تنهايم،مي آمدي!!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط در 13:22 | |