اوقات تلخ







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





نظر یادت نره

            

          



نظرات شما عزیزان:

ساناز
ساعت12:59---4 بهمن 1391
سلام تو که نیومدی دوباره پس خودم اومدم وبت عالی شده.منتظرماااااااااااااااااااا
پاسخ:سلام ولی شما آدرس وبتون رو به ما ندادید لطف کنید آدرستون رو واسمون بفرستید تا به وبتون سر بزنیم با تشکر


fatemeh
ساعت18:00---24 دی 1391
سلام.من شما رو لینک کردم منو هم با عنوان نامحدود لینک کنید.مرسی

morteza
ساعت13:39---23 دی 1391
slm

linket kardam to ham mano ba onvane
...unkwon-boy...
belink bye


Topfile
ساعت10:48---23 دی 1391
شما لینک شدید قولتون یادتون نره

shima
ساعت23:55---18 دی 1391
خيلي باحاله

vahid
ساعت0:22---17 دی 1391
سلام واقعاً که گل کاشتی ، خسته نباشی .
خوشحال میشم تو هم به من سر بزنی و نظر بدی
و اینکه در پست اول وبلاگم یه سایت کسب درآمد رو معرفی کردم که تو هم علاوه بر سرگرمی از اینترنت درآمد هم داشته باشی،فقط کافیه با 10الی 15 دقیقه در روز وقت بزاری تا به درآمد مطلوبی برسیمن خودم هم عضو این سایت هستم و از اون درآمد دارم و اون رو تو هم پیشنهاد میکنم ضمناً ثبت نام در این سایت احتیاج به هیچ پولی نداره و رایگانه پس بیا ثبت نام کن و این روش روامتحان کن ضرر که نمی کنی!!!با تمام وجود منتظرتم@
وبلاگ من : http://business2world.loxblog.com/


maryam
ساعت11:53---14 دی 1391
سلام ممنون شما هم وب خوبی داری لینک شدی منو با اسم وبم بلینک مرسی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط مهرداد در 22:45 | |