اوقات تلخ







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





آرزو

 تو به من خنديدي و نمي دانستي من به چه دلهره از باغچه ي همسايه سيب را دزديدم،و من انديشه كنان غرق اين پندارم كه :چرا خانه ي كوچك ما سيب نداشت؟؟!!!



آن قدرتي كه از وارد شدن زخمي بر قلب جلوگيري مي كند،همان قدرتي است كه قلب را از غرور و بزرگي درونش منع مي كنند طنين صدا،شيرين است،اما نواي قلب،صداي پاك آسماني است.



چه رفتار غريبي دارد،آنكه حقيقت زيبايي را در رويا مي بيند و پس مي كوشد كه آن رويا را تجسم دهد و در قالبهاي ظاهري محبوس سازد،اما ناكام مي ماند و در نتيجه،حقيقت را نفي كرده و به زيبايي شك مي كند.



عشق حوضچه ي راكدي نيست كه هر روز شمارش گر اجساد ماهي ها باشد،عشق موج مي خواهد،آسودگي عشق انهدام آن است.



اندوه قلبم را با اشك چشمانم شستشو مي دهم،چشمانم را مي بندم،كاش مي توانستم به تو نشان دهم يادت چه اندازه برايم شيرين است و بفهمي كه چه اندازه دوست داشتنت را دوست دارم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط در 23:41 | |