اوقات تلخ







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





 

 نخ شمع از شمع پرسيد:چرا وقتي من مي سوزم،تو آب مي شوي شمع گفت:مگه ميشه كسي تو قلبم بسوزه،من اشك نريزم!؟

 


 

ايمان داشته باش كه كوچكترين محبت از ضعيفترين حافظه پاك نخواهد شد.

 


 

من به چشمان پر از مهر تو عادت دارم،به تو و طرز نگاه تو ارادت دارم،عطش حسرت ديدار تو را پايان نيست،اشتياق است كه هر لحظه و ساعت دارم.

 


 

از يك عشق حقيقي،هرگز چيز بدي بروز نمي كند،حتي از ابراز بيش از حد يك عشق حقيقي.

 


 

دنيايي كه در آن زندگي مي كنيم،از عشق مسرور است و ما بدون اين سرور،لحظه اي آرام نخواهيم گرفت.

 


آنچه هر روز در نگاه من زيباتر مينمايد،همچنان عمر مي گذرد،عشق و شكوه تازگي آن است نه زيركي و تعقل و همينه اي دانش راه عشق سخت است و دشوار،هنگامي كه عشق تو را به اسارتي فرا خواند،اسير عشق باش و عاشق شو.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط در 10:1 | |