اوقات تلخ







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





 خدا به انسان دو تا چشم داده،دوتا گوش داده،دوتا پا داده،دوتا دست داده ولي مي دوني چرا يك قلب داري؟براي اينكه بگردي و نيمه ي دومش رو پيدا كني.

 

 

خداوندا من در كلبه ي حقيرانه ي خود چيزي دارم كه تو در عرش كبريايي خود نداري،من چون تويي دارم و تو چون خود نداري.

 

 

خدايا به من آرامشي بده تا بپذيرم آنچه را كه نمي توانم تغيير دهم،دليري ده تا تغيير دهم آنچه را كه مي توانم تغيير دهم،بينشي ده تا تفاوت آن دورا بدانم،و فهمي ده تا متوقع نباشم كه دنيا و مردم آن مطابق ميل من رفتار كنند.

 

 

خدايا هر كس كه مرا سوختمسوزان،اما سوختن مرا آنچنان به تصويرش بنما كه بداند سوخته دل كيست.


نظرات شما عزیزان:

lover
ساعت22:14---27 دی 1391
سلام عزيزم وبلاگ زيبايي داري اگه ميشه اهنگهاي اددي رو واسه دانلود بزار مرسي

f@rzin
ساعت10:17---23 دی 1391
kheyli mamnon

پاسخ:خواهش


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط در 19:59 | |